Jaunumi, favorīti un pārbaudītas vērtības

Hei!
  Šo ierakstu rakstu jau kā brīvs cilvēks, kam eksāmeni uz kakla vairs nesēž un līdz pat septembrim var elpot mierīgi :)
  Minēto eksāmenu, mēģinājumu un citu darbu dēļ, ļoti daudz laika, lai krāsotos man diemžēl neatliek, bet padaudz produktu pa šo gadu esmu izlietojusi un tad jau saprotams, ka jāpērk vietā citi, bet ir palikušas arī iemīļotas lietas, par kurām gribu ieminēties vēlreiz


  Sākšu ar pārbaudītām vērtībām - par Catrice krēmveida konturēšanas komplektu stāstīju jau šajā rakstā, bet tonis ir tik lielisks, ka gribu uzlielīt šo produktu vēlreiz. Žēl gan, ka šis ietilpa limitētajā kolekcijā, jo ikreiz, kad gribu iekrāsot vaigu kaulus izmantoju tikai šo.
  Arī par Essence lūpu krāsu esmu  jau sajūsminājusies šeit, pašlaik šī ir mana go-to izvēle, kad īsti nav skaidrs, kas piestāv apģērbam vai kāds ir konkrētās dienas noskaņojums. Tūbiņa jau ir gandrīz tukša un bijusi man līdzi katrā izbraukumā, kur esmu pazaudējusi arī krāsaino plastmasu. Arī tad ja neesmu uzkrāsoju neko citu, On the Catwalk lieliski atsvaidzina sejas krāsu un piedod košumu.


  Esmu atgriezusies pie vieglām bultiņām acu grimā, un līdz ar to pie gēla laineriem, jo lai cik ļoti man patiktu mīkstie acu zīmuļi, noturības ziņā uz manām acīm gēlu vēl nekas nav pārspējis. Pašlaik testēju E.l.f. laineri tumši brūnajā Coffee tonī - atverot bundžiņu pirmo reizi likās, ka nokrāsa būs pārāk ruda, bet darbībā izskatās lieliski, jo acis ir izceltas, bet nav tik uzkrītoši kā klasiski melnais. Drīzumā noteikti sekos pilnīgāka atsauksme gan par šo, gan par vēl vienu E.l.f. produktu.
  Un pēdējais, bet, protams, ne sliktākais - YesTo kokosriekstu sejas suflē krēms sausai ādai. Sākumā vairāk skatījos uz tomātu līnijas pusi, bet lielisks piedāvājums (diemžēl jau izpārdots) feelunique mājaslapā mani ''pierunāja'' par labu šai sērijai, jo klāt nāca vēl citi produkti, par ļoti patīkamu cenu. Suflē krēms, protams, ka ir ļoti vieglas konsistences, uz sejas gan neliekas tik gaisīgs, bet sausākai ādai kā radīts un tā smarža! Ehhh, kā tikko ceptas bulciņas :)

Kas ir jūsu jaunākie kosmētikas mīluļi?

-Sabīne

No comments