Iztukšots pēdējā laikā

Hei!
Šodien gribu īsi pastāstīt par pēdējā laikā izlietoto kosmētiku un kopšanas produktiem. Tā kā atskaitīju tos produktus, ko biju pirkusi/dabujusi pirms aktīvi sāku meklēt cruelty-free kosmētiku, nekas daudz nav palicis, bet tomēr ir vērts parunāties.

  Giovanni 50:50 šampūns jau ir minēts šajā rakstā, produkts man ļoti patīk un ir labs attīrošais šampūns. Iesaku!
  Arī par NYX Stacked skropstu tušu esmu jau iepriekš sajūsminājusies. Pašlaik lietoju citas firmas tušu, bet jāatīzst, ka NYX tomēr bija pārāka un nākamreiz atgriezīšos pie šīs.
  Atzīšos, ka lielā neveiksme ar Catrice Glamour Doll skropstu tušu pamudināja mani uzrakstīt šo rakstu, jo gribējās pažēloties :D marta beigās pamanījos dabu nejauku acu iekaisumu kā rezultātā atvērtos lainerus un tušas izmetu, bet aprīļa sākumā uz Lieldienu brīvdienām atgriezos Latvijā un lai soma būtu kaut drusciņ vieglāka, nolēmu sildīt pašmāju ekonomiku un jaunu tušu pirkt šeit, kā arī pamēģināt kaut ko jaunu no Catrice. Tā kā gan Catrice, gan Essencei nav testeru, tušu izvēlējos pēc birstītes attēliem stendā, bet izskatās, ka pirms manis kādam šī stratēģija likās nederīga un manis nopirktā tuša bija jau sažuvusi, par spīti tam, ka iepakojums bija nolīmēts ar skoču. Protams, nevar vainot tikai Drogu pārdevējas, kas cenšas saglābt negodprātīgo pircēju vaļā atrautās preces, bet vai tiešām nevar arī šīm firmām atvēlēt testerus? (ja pa maiju tas jau ir noticis, tad atvainojos, vēl Drogās neesmu bijusi) Kad pirku L'oreal piederošās firmas, tad ne reizi neatceros, ka tuša būtu izžuvusi, un, manuprāt, ir kāda sakritība tam, ka šīm firmām vienmēr ir testeru pārbagātība, bet par nedienām ar Essenci esmu dzirdējusi arī no dažām draudzenēm. Bet katrā ziņā esmu vīlusies un Drogās vairs skropstu tušas neiegādāšos.
  Urban Decay mini Perversion tušu pamēģināju tikai vienu reizi, jo otro reizi krāsojot nejauši izmetu birstīti no rokām un tā nolaidās izlietnē, tāpēc drošības labad šo tušu nolēmu vairs nelietot. Bet varu teikt, ka man nepatika plastmasas birstīte..
  Par Superdrug barojošo roku krēmu arī esmu jau stāstījusi šeit.
  Mussa banānu roku krēms manā blogā laikam nav redzēts, bet man patika. Krēmiņu man māsīca atveda no Kanāriju salām, kur to ražo viņu pašu firma dabiskā saimniecībā izmantojot arī ekstraktus no vietēji audzētiem banāniem. Roku krēmam bija viegls un patīkams banānu aromāts, tas mitrināja roku ādu un ātri iesūcās. Ja kādreiz būs vēl iespēja, noteikti iegādāšos atkārtoti.

Kas ir jūsu pēdējais neveiksmīgais pirkums?

Sabīne

No comments