Superdrug roku krēmi | Atsauksme

Hei!
  Pirms Ziemassvētkiem klejojot pa Superdrug pamanīju akciju viņu pašu brenda roku krēmiņiem un tā kā mani krājumi uz to brīdi bija beigušies, divi roku krēmi ieripoja manā iepirkumu groziņā.

  Izvēlējos mitrinošo un barojošo versiju, no kurām sākumā skatījos uz barojošo kā labāku, bet testējot abus, labāk man tomēr iepatikās mitrinošais, jo ir sajūta, ka tas labākiesūcas roku ādā. Abiem krēmiem ir viegls aromāts, nevaru īsti pateikt pēc kā tieši produkti smaržo, bet man vienkārši asociējas ar kosmētiku.
  Kas man ne pārāk patīk - ja krēmus uzklāj vairāk kā vienā kārtā, un pēc tam roku ādu samitrina, paliek lipīga sajūta un ir vajadzīga salvete, kā arī šo visizteiktāk novēroju tieši sarkanajam (barojošajam) krēmam.
  Vai es Superdrug krēmus ieteiktu citiem? Nezinu. Mitrinošā versija man tīri labi patīk, bet vēl neesmu izlēmusi vai iegādāšos to atkārtoti.


Kas ir jūsu pašreizējais roku krēmu favorīts?

-Sabīne

1 comment

  1. Mans favorīts ir Biodermas zilās līnijas roku krems, jo tam nav specifiska aromāta un ļoti ātri uzsūcas! :)

    ReplyDelete