NYX Stacked skropstu tuša | Atsauksme

  Sākšu, cik nu klišejiski iespējams – kā laiks skrien! Liekas, ka tikai pirms nedēļas iekāpu lidmašīnā no Rīgas, lai sāktu jaunu lapu savā studiju karjerā, un vispār jau dzīvē kopumā, bet paskatoties kalendārā, ir pagājuši vairāk kā četri mēneši.
  Pa šo laiku paspēju aizbraukt līdz Edinburgai, apskatīt un apmaldīties Aberdīnā, nolikt eksāmenus un pat atrast jaunu favorīt tušu, bet par visu pēc kārtas. Drīzumā noteikti taps rakstiņš par mini ceļojumu uz Edinburgu, bet šoreiz pa ilgiem laikiem parunāšos par kosmētiku :)

  Pabeidzot savu iepriekšējo tušu, zināju, ka noteikti stūrēšu uz cruelty-free stendiem un, protams, ka visacīmredzamākā izvēle bija NYX. Piedāvājums, protams, milzīgs, stends pilns no abām pusēm, bet galu beigās izvēlējos Stacked tušu, jo birstīte visvairāk atbilda visām manām iepriekšējām favorītēm. Apvienojumā ar skropstu atliecēju, NYX tuša ir īsts terminators (varbūt ne gluži, bet makgaivers noteikti ) Uzklājot tušu ap desmitiem no rīta, sešos vakarā tā joprojām izskatās fantastiski, atliekums ir saglabāts un vienīgais mīnuss, ar ko es saskaros ar visām tušām – ik pa laikam ir jānoslauka acu apakšējais plakstiņš, lai nekļūtu par pandu, bet es to labprāt norakstu uz pārlieku lielu smaidīšanu un smiešanos.

  Pašā sākumā, Stacked bija izteikti slapjā formula, kas man ļooti patīk, bet tagad jau pēc divu ar pus mēnešu lietošanas, tā, protams, ir pažuvusi, kas attiecīgi neļauj panākt tik wow skropstas. Tušai ir ļoti īpatnēja birstīte – viens gals ir ar īsākiem sariņiem, bet otrs ar garākiem, un lai gan es īsti nezinu, kam tas ir domāts, man patīk vispirms to uzklāt ar īsākajiem sariņiem, lai noklātu katru skropstu un pēc tam vēl vienu plānu kārtu ar garākajiem sariņiem, kas pie reizes skropstas arī ‘izķemmē’ un noņem lieko produktu.
  Tuša man izmaksāja apmēram 6 mārciņas, mūsu veikalu Rīgā vēl nepaspēju apskatīt, bet ceru, ka šī NYX sērija, kurā ir dažādu veidu skropstu tušas tur ir pieejama, jo es pilnīgi noteikti iesaku NYX Stacked tušu visiem.

  Kādu laiku jau taisos veidot rakstu par gada favorītiem, bet tā kā joprojām lietoju vēl senāk nopirktu kosmētiku, tad šis tas ir bez zaķīša zīmītes, ko man attiecīgi arī negribas vēlreiz publicēt, ar līdzīgu probēlmu saskaros arī ar tukšinieku sarakstu, bet gan jau pēc neilga laika vēl kāds skaistuma rakstiņš sanāks.
  Runājot par minimālisma mērķiem, ar lepnumu saku, ka man izdodas! Nopirkusi esmu tikai šo skropstu tušu un roku krēmu, jo kas gan to būtu gaidījis, bet man patiešām beidzās visi roku krēmi.. pašķiroju arī kosmētikas krājumus gan šeit, gan esot mājās un mērķis salikt visu vienā kosmētikas somiņā liekas aizvien sasniedzamāks :)


Bet lai cik jocīgi to teikt janvāra beigās, tā kā šis ir mans pirmais raksts jaunajā gadā, novēlu visiem laimīgu jauno 2017.gadu! 


-Sabīne

2 comments

  1. Ljoti iipatneeja otinja, bet iepakojums smuks! :)

    Anete,
    www.lapoudreblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Man tieši patīk labāk tušas, kad tās ir nedaudz pažuvušas- liekas, ka vieglāk uzklāt un labāk izskatās!

    ReplyDelete