Minimālisma centieni: pašreizējā kosmētikas kolekcija

Jau ar gara acīm redzu kādu īstu minimālistu apskatoties šī raksta titulbildi un gardi smejamies :)

Iepriekšējā rakstā stāstīju par savu lielo nāktones mērķi - samazināt mantu daudzumu un to, ka esmu sākusi ar kosmētiku, bet šoreiz sīkāk par to, ko nolēmu atstāt un lietām, kas sevi pierādījušas kā favorītus, jo viss šis darbiņš ļoti labi parādīja, ko es lietoju un kas tikai stāv plauktiņā, kā arī vēl vairāk pasvītroja biežāk lietotos favorītus.
Protams, tas man neliedz lasīt atsauksmes un veidot wishlist'us, bet es ceru, ka man pietiks apņēmības pirkt jaunas mantas tikai tad, kad būšu izlietojusi veco. 


Sākšu ar kopbildi - viss apkopojums pirms lielās kārtošanas. Tas viss aizņēma apmēram plauktu skapī , kas bija glīti sakārtoti pa kastītēm un organiser'iem, biju pat pagatavojusi statīvu lūpu krāsām un acu kosmētikai, nopirkusi vēstuļu plauktu paletēm un izmantoju visas savas bērnībā sapirktās pērlītes otu trauciņos.
Tālāk sāku dalīt, ko es lietoju un ko es domāju, ka nākotnē varētu turpināt lietot, protams, izdalīju arī favorītus un rezerves produktus.
Kā rezultātā paliku pie visa šī, bet arī to es sadalīju mantās, ko ņemt līdzi un ko atstāt mājās un iespējams ņemt līdz pēc Ziemassvētkiem un tā nu esmu palikusi ar nepilnām trīs kosmētikas somiņām.
Naked paleti tomēr izlēmu paņemt līdzi un šādas tādas korekcijas ieviesu arī citām lietām, taču +/- novērtēt var.

Bet pašlaik izkārtojums ir šāds - divi plastmasas trauciņi no Poundland - vienā saliku ikdienā lietojamus produktus un lietas, kuras vēlos izlietot, bet otrā visu pārējo.


Noteikti vēlos lepni padalīties ar savu kaktusiņu, kas mani mīl un dzen jaunus pumpuriņus :)


Vai kādreiz esat domājušās par kosmētikas apmēru samazināšanu?

-Sabīne

8 comments

  1. Es laikam tā nevarētu. Man patīk dažādība,krāsas,tekstūras,eksperimenti. Man patīk,ka varu vienā dienā uzklāt vieglu,minimālistisku grimu ar vien 3-4 produktiem, taču nākamajā dienā es nobalsošu par labu "full face of makeup", uzklāšu melnu,biezu laineri un tumšas lūpas.
    Dažreiz gribas vienkārši bronzeri, taču ir dienas,kad gribu bronzeri,vaigu sārtumu,izgaismotāju un vēl 15 dažādas lietas. ;D
    Protams,saprotu,ka tādu daudzumu kosmētikas,ko esmu pa šiem gadiem sakrājusi,viens cilvēks izlietot gluži vienkārši nespēj,taču es piekopju metodi-izlieto un tad pērc jaunu, kā arī dalos ar māsu,mammu,kolēģēm un draudzenēm :)

    Katram savs, bet Tu esi malacis! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Man galvenais, lai dažādība lūpu produktos, jo visu citu es lietoju daudz retāk.
      Visbiežāk man arī sanāk atdot kosmētiku draudzenēm vai māsīcai, bet tieši tas ir mans mērķis - pirkt tikai tad, kad vajag.

      Delete
  2. Ļoti laba kolekcija! Es savu nerādīšu, man tā tikai pieaug :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bet tas jau arī ir interesanti :)

      Delete
  3. Es arī nesen veicu revīziju savā kolekcijā, izlidināju beidzot tās lūpukrāsas un acu ēnas, kuras mētājas visur jau nez cik sen un kurās palicis viens mazs kriksītis :D

    Tagad man ir viens plastmasas groziņš acīm (ēnas, bāzes, zīmuļi, uzacu ēnas, tušas, utt), lūpām (krāsas, spīdumi, zīmuļi, balzāmi, utt), pīts groziņš ar plakanu apakšu sejai(tonālie, pūderi, spreji, bāzes, izgaismotāji, bronzeri, utt) un trauciņš otām. Protams, ar beauty guru kolekcijām salīdzinot, mana kolekcija tāds smiekliņš vien ir, bet es visu ikdienā lietoju, divas acu ēnu paletes ir svētkiem un citiem īpašiem gadījumiem un arī pērku kaut ko jaunu tikai tad, kad iepriekšējais izlietots (uz lūpu produktiem gan šis nestrādā :D ), nav vairs tie laiki, kad vienlaicīgi tika atvērtas vismaz trīs tušas vai pārmaiņus lietoti kādi pieci tonālie..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Malacis! Es ceru, ka man izdosies noīsināt savus krājumus līdz vienam trauciņam :)
      bet jā, lūpu produkti ir pilnīgi cita opera, es taču redzu, ka visi mani trīs sarkanie toņi ir vienādi, bet veikalā tas ceturtais tomēr liekas smukāks :D

      Delete
  4. Es nevarētu visu savu kolekciju nobildēt :D Man tagad cenšos mazāk pirkt tušas, jo tās ir tas, kas visātrāk bojājas. Centos vairāk izlietot kopjošo kosmētiku, lai atbrīvotu vietu vannas istabā, bet dekoratīvo kosmētiku lietoju tā, kā gribas. Nedaudz kaut ko atdodu, kas nepatīk/neder, bet esmu ļoti izvēlīga un tāpēc gandrīz viss, kas man ir, man der :)

    ReplyDelete
  5. Par kaktusu, kādreiz tas ziedēs ar dzelteniem plankumainiem ziediem, un smaržos pēc sapuvušas gaļas. Ja ļoti tuvu pienākt. Runā, ka tas ķer mušas ar šo smaržu. Man ir tādi divi.

    ReplyDelete