2 gadu bloga dzimšanas dienas GIVEAWAY - SLĒGTS

Hei!
Vienmēr esmu vēlējusies, kaut mana dzimšanas diena būtu vasarā, bet vismaz bloga pirmais ieraksts ir veikts tieši tad un sanāk kā tāda mazā dzimšanas diena arī man:)
Balvas esmu savākusi sava vasaras grima ietvaros - sākam ar barojošu lūpu balzāmu, uzklāju uz acs plakstiņiem bāzi, tad krāsainu acu zīmuli un skropstu tušu, iekrāsoju lūpas ar vieglu lūpu spīdumu vai lūpu tinti un visbeidzot, lai nagi skaisti mirdzētu saulītē - uzklāju caurspīdīgo nagu laku.
Neko gari nerunāšu, vien ceru, ka balviņas ir interesantas un Jums patīk, kā arī pateikšos visiem tiem, kas šo divu gadu garumā ir apmeklējuši manu blogu, komentējuši, palīdzējuši un visādi citādi atbalstījuši. Īpašs paldies pastāvīgajiem lasītājiem, kas seko myvividvvorld regulāri, kā arī tiem, kas lasa tāpat - tas, ka šis blogs ir interesants, noderīgs vai arī vienkārša iespēja atslēgties no ikdienas raizēm un palasīt par kosmētiku (:D) mani priecē. Paldies!


 Bet tagad par noteikumiem:
1. Piedalīties var jebkurš, atstājot savu epastu - arī tie, kas neseko blogam caur kādu no platformām.
2. Lai varētu pelnīt papildus punkts, obligāti jāseko caur bloglovin, kas tālāk ''atslēgs'' pārējās iespējas.
3. Tā kā balvā iekļauta nagu laka, piedalīties var tikai Latvijas robežās, bet ja esat ar mieru iztikt bez lakas, droši var piedalīties arī ārzemju lasītājas.
4. Giveaway ilgst trīs nedēļas -15. augustam, uzvarētāju paziņošu līdz 18. augustam.
5. Uzvaras gadījumā uz norādīto epasta adresi tiks aizsūtīta ziņa, taču, ja oriģinālais uzvarētājs neatbildēs 3 dienu laikā, tad tiks izvēlēts cits laimīgais (laikam jau laimīg-ā)
6. Lai gan neesmu rīkojusi vēl nevienu citu giveaway, izmantojot rafflecopter, bet tik un tā, lūdzu, neizmantojiet garumzīmes/mīkstinājuma zīmes.
7. Pārpublicējot ziņu savā blogā vēlams izmantot pirmo bildi šajā rakstā, bet ja ļoti gribas, var, protams, ņemt arī kādu citu.
8. Neliels papildinājums- punkts par iepriekšējo komentāru skaitās no 25.jūnija līdz 25. jūlijam

Un visbeidzot, balvu saraksts:





  • Gosh Amazing Lenght'n Build skropstu tuša - melna
  • Gosh Let's Twist ūdensnoturīgs acu zīmulis, tonis - Deep Sea
  • Too Faced Shadow Insurance acu ēnu bāze
  •  E.L.F. Mineral Lip Tint tonī Blush
  • L'oreal Paris La Manicure Shinissime Gel nagu lakas virskārta
  • Sierra Bees lūpu balzāms ar medu



a Rafflecopter giveaway


ja gadījumā rodas kādas problēmas ar rafflecopter vai jautājumi,
 droši rakstiet komentārā, mēģināšu palīdzēt 

Un kamēr man vēl ir Jūsu uzmanība, būšu priecīga, ja sekosiet manam Instagram kontam (poga augšējā, kreisajā stūrī) vai sabinelll. Tas nav obligāts ieraksts, lai piedalītos giveaway, extra punkti netiks skaitīti, vienkārši būtu jauki:)

Un vēl - vai ir kāds specifisks raksts, ko vēlētos redzēt šajā blogā vai kādi ieteikumi sakarā ar dizainu utt? Droši rakstat komentāros:)

Lai veicas!
-Sabīne 

28 comments

  1. visupirms, apsveicu ar bloga jubileju :)
    bet, kas patīk vasarā... laikam jau vasara :) izbaudu karstumu, dzerot vēsus mohito un kustinot kāju pirkstus paēnā :)

    ReplyDelete
  2. It īpaši vasarā visvairāk man patīk nēsāt kleitas un svārkus, kā arī izbaudīt sauli, ceļot, ēst augļus un ogas!! :)

    ReplyDelete
  3. Sveiciens jubilejā! :)
    Vasarā man baudu sagādā zvilnēšana pagalmā ar lielu glāzi aukstas kafijas.

    ReplyDelete
  4. uuu, apsveicu!!! :)

    vasarā man patīk... nezinu, laikam jau viss, ja ir brīvs laiks, nav jāsēž birojā un var baudīt sauli, siltu ūdeni, zvaigžņotus vakarus, ogas, sēnes un visu, kas vien pieejams. :)

    ReplyDelete
  5. Apsveicu jubilejā !!! :)

    Vasarā man vislabāk patīk brīži, kad valda pilnīgs miers, un var atpūsties no ikdienas.

    ReplyDelete
  6. Suminu svētkos :)) lai labi rakstās un blogs aug :)
    Vasarā patīk siltie vakarinuz kādas terases ar vīnu, patīk, ka nav jāvelk kārtu kārtas arcdrēbēm un smaidi, ko vqr daudz vairāk redzēt cilvēku sejās :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  7. Sveicieni bloga dzimšanas dienā ! Vasarā man patīk laiski zvilnēt pludmalē un lasīt fantastiskas grāmatas .

    ReplyDelete
  8. Apsveicu! Vasarā patīk burvīgais laiks, siltie vakari, auksts baltvīns un pārgatavas melones. Un tad, kad darba dienās var laiski baudīt grāmatu un labu mūziku - guļot dārzā šūpuļtīklā.

    ReplyDelete
  9. Sveicieniii! :)
    Jaukas balvas, paldies par iespēju!
    Vasarā patīk atvaļinājums, brūnums, jūra, viļņi, kad var neskaitīt laiku un viss minimālais - minimāls meikaps, īsas kleitas un vakariņās arbūzs :)

    ReplyDelete
  10. Apsveicu ar bloga jubileju! Man vispār patīk vasara, jo vairāk jo labāk... Patīk siltums. :)

    ReplyDelete
  11. Apsveicu! :))))
    Visvairāk vasarā man patīk siltie vakari, brīvdabas pasākumi, pastaigas :)

    ReplyDelete
  12. Sirsnīgi apsveicu ar vasaras dzimšanas dienu :) Balviņas jaukas. Novēlu, lai blogs turpina augt un attīstīties tikai uz augšu :)

    ReplyDelete
  13. Vasarā man visvairāk patīk atrasties pie dabas :) Tie bezrūpīgie vakari, kad var sēdēt dārzā un neko nedarīt, ne par ko nedomāt, neuztraukties ne par ko :)

    ReplyDelete
  14. Suminājumi bloga dzimšanas dienā! Vasarā man patīk karstās dienās sauļoties pie jūras ar žurnālu vai labu grāmatu rokā. :)

    ReplyDelete
  15. Jaukas balviņas! Vasaras dienās man patīk izmantot atvaļinājuma iespēju un atpūsties :)
    Evita B.

    ReplyDelete
  16. Oj, cik jaukas balviņas! :)
    Vasara ir mans mīļākais gadalaiks! Vasarā man patīk zvilnēt pie vietējā dīķīša, palasīt kādu interesantu žurnālu un iedzer aukstu kolu!!

    ReplyDelete
  17. Apsveicu ar bloga jubileju! :)
    Vasarā man visvairāk patīk atpūsties kopā ar ģimeni, un ceļot! :)
    Līga G.

    ReplyDelete
  18. Chau! Sveicu jubileja ;)
    Visvairak vasara man patik saule un atspirdzinosi dzerieni :) jura un daudz smiekli :) jautri un labi pavadits laiks:)

    ReplyDelete
  19. Ar sveicieniem svētkos! :) Novēlu arī turpmāk nezaudēt interesi par blogošanu un tā attīstīšanu. Lai viss izdodas! :)

    Ohh, vasara ir viens no maniem mīļākajiem gadalaikiem. Vasaru patīk pavadīt smieklos, feinās draugu kompānijās, dievinu vasaras vakarus un vasaras lietainās dienas, tas laiks man uzdzen īpašas emocija. <3

    ReplyDelete
  20. Apsveicu bloga svētkos. ;)
    Vasarā visvairāk patīk atpūsties pie ūdens, katru gadu gaidu vasaru, lai kārtīgi varētu izpeldēties. ;)

    ReplyDelete
  21. Pievienojos pārējām sveicējām! Sveicu! ;)
    Man vasarā vislabāk patīk tas, ka var izbaudīt lielisko laiku un kārtīgi atpūsties no skolas :)

    ReplyDelete
  22. vasarā man visvairāk patīk atpūsties un pilnīgi neko nedarīt.

    ReplyDelete
  23. Vasarā man patīk viss! Satikties ar draudzenēm un runāt par viskaut ko, tajā skaitā arī par skaistumkopšanu.:) Dzert garšīgu kafiju vasaras vakaros, peldēt , kad līst, kā arī kādreiz uzrīkot kādu pikniku,vai aktīvu atpūtu! Vasara ir skaista, zaļa,un pozitīva! :)

    ReplyDelete
  24. Apsveicu ar bloga otro gadu! Tā tik turēt! :)
    Vasarā man visvairāk tīk peldēties, pastaigas pa mežu, gar jūru, braukāt ar riteni!
    e-pasts hertuwka@gmail.com

    ReplyDelete
  25. Vasarā vislabāk patīk burvīgie siltie vakari ar garām pastaigām

    ReplyDelete
  26. Vasarā patīk kartais laiks, citādi tā nav īsta vasara. ļoti patīk peldēties, sauļoties un darīt visu pārējo, lai kārtīgi izbaudītu šo gadalaiku :)

    Sarmite Z

    ReplyDelete