Novēlojusies Ziemassvētku bilde

Ziniet kāpēc man patīk Ziemassvētku brīvdienas? Jo tas ir laiks, kad var izvilkt visus savus spīguļus, krāsainos papīrus, spīdumiņu pildspalvas un citus mākslas atribūtus, lai zīmētu svētku kartiņas!



 Pirms Ziemassvētkiem mans fotoaparāts tika aizvests uz remontu, tāpēc nepaspēju datorā salādēt bildes no savas nelielās pirms-Ziemassvētku darbnīcas. Drīzumā solītais DIY Collar Necklace, bet šodien ieskats Ziemassvētku vakara sagatavošanas darbos, jeb kā es taisīju kartītes:)


Vai jūs Ziemassvētku kartiņas gatavojāt pašas?

-Sabīne

4 comments

  1. Jā, taisīju pati. Man arī patīk tā sajūta, ka var likt lietā visus spīguļus. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jā, spīguļi izraisa sava veida atkarību;D

      Delete
  2. Kādreiz taisīju, bet tad sapratu, ka tas nav mans lauciņš.. :D

    ReplyDelete
  3. Es arī šogad pirmo reizi pa seniem laikiem taisīju pati kartiņas! Pašai tāds prieks bija :D

    ReplyDelete