The Liebster Blog Award.

Vu hū, mana pirmā nominācija, tāpēc liels paldies Signei, kas mani nominēja!:)

 Liebster bloga balvai blogeri nominē viens otru. Tas ir veids, kā atpazīt vienai otru un teikt: "Hei, tu dari lielisku darbu, turpini to!".
Tas ir arī lielisks veids, lai iepazītu vienam otru un pastāstītu nedaudz vairāk par sevi.
Viss kas jādara saņemot šo nomināciju, jāuzraksta 11 interesanti fakti par sevi unatbild uz 11 uzdotajiem jautājumiem.
Pēc tam jūs piešķirat balvu citiem jūsu izvēlētiem blogeriem, informējot viņus par piešķirto nomināciju. Neaizmirstiet arī uzdot viņiem 11 jautājumus un ievietot nominācijas "nozīmīti" savā blogā.
 
 
 
 
 
11 fakti par mani:
 
1.- es spēlēju klavieres kopš 5 gadu vecuma, esmu piedalījos dažādos konkursos un man ne vienmēr patīk mācīties, bet man ļoti patīk spēlēt, īpaši, kad skaņdarbs ir iemācīts pilnībā un skan ļoti skaisti. p.s. gaidot pagājušā eksāmena atzīmi, es iemācījos nospēlēt ''Viens pats mājās'' dziesmiņu:)
 
2.- man ļoti patīk gatavot, bet man ne vienmēr sanāk garšīgi. Tad, tas attiecīgi jāapēd ir brālim vai tētim, jo es nekad nemetīšu ārā ēdienu. Ja vien tas nav sapuvis utt.
 
3.- tāpat es nespēju izmest kosmētiku. Es to kādam parasti atdodu. 
 
4.- man ļooti patīk dzīvnieki, esmu gatava samīļot katru, kas tūlīt nepārkodīs rīkli
 
5.- mans mīļākais mācību priekšmets ir angļu lietišķā darījuma valoda, jo, kad to mācos, es jūtos svarīga:)
 
6.-man ļoti patīk kārtot māju, bet savu istabu es parasti nekad nespēju sakārtot.
 
7.- man vienmēr ir patikuši rokdarbi- griezt, līmēt, šūt. Taču nekādā gadījumā ne adīt un tamborēt.
 
8.- es kādreiz ļoti ilgi dejoju baletu, un man tas joprojām ļoti patīk. Labprāt eju arī uz LNO skatīties.
 
9.- man ļoti patīk atrasties sabiedrībā, un es parasti daudz runāju.
 
10.- ja es sev taisu kafiju, tad 1/4 daļa krūzes būs kafija, pārējais piens, bez cukura.
 
11.-  man ir ļoti daudz mīļāko filmu, kuras es varu skatīties neskaitāmas reizes, piemēram, The Lion King, Red Riding Hood un Alice in Wonderland (tā ar džoniju depu)
 
 
Atbildot uz Signes jautājumiem:
 
 1. Pēdējā laika mīļākā dziesma?
nevarēju izvēlēties vienu-  šī un šī

2. Šodienas labākais notikums/piedzīvojums ? 
satiku sen neredzētu klasesbiedru
 
3. Pēdējā nopirktā lieta?  
klasiskais Lakto
 
4. Ko tu uztaisītu no kartona, līmes un šķērēm?
sagrieztu figūriņas un salīmētu kopā
 
5. Vai esi kādam izglābusi dzīvību?
 
6. Tavs skaistuma noslēpums ir?
kārtīgs miegs un daudz, daudz smieklu
 
7. Tava labākā īpašība?
komunikabla un atvērta jauniem piedzīvojumiem
 
8. Pēdējais labais darbs, kuru tu izdarīji?
palīdzēju pieskatīt draudzenes mazo masīcu
 
9. Ko tu gribētu mācēt izdarīt?
vadīt kosmosa kuģi, jo es vienmēr esmu gribējusi tur nokļūt
 
10. Cilvēks, kurš tevi iedvesmo?
ja iedvesmot nozīmē, vēlēties līdzināties, tad kāds, kas atklājis, kādu cilvēcei svarīgu atklājumu.
 
11. Tava laimes formula ir?
priecāties par to, kas ir tagad, un pārāk neuztraukties par sīkumiem.
 
 
Es nominēju: 
ArtuDiānu un pārējos, kas vēl nav nominēti, un kas vienkārši vēlas atbildēt.
 
Un tātad, mani jautājumi:
1. Mīļākais seriāls?
2. Lieta, ko vienmēr ņem līdzi, izejot no majas? (ne-skaistuma produkts)
3. Mīļākā vieta visā pasaulē?
4. Teiciens vai aforisms, kas tev visvairāk patīk?
5. Visnejaukākais ieradums?
6. Īpašība, ko citos visvairāk novērtē?
7. Mīļākais sporta veids?
8. Iecienītākais našķis?
9. Tavuprāt, labākais skaistuma produkts, kas līdz šim izdomāts?       
10. Interneta Adrese, kurā noteikti ieiesi ikdienu?
11. Cik sen jau raksti blogu?

-Sabīne

 
           
              
 
 

3 comments

  1. Es taisu līdzīgu kafijas veidojumu. :D

    ReplyDelete
  2. paldies, par nominēšanu. šovakar jau vienu bloga ierakstu veicu, bet nu ķeršos šim klāt ;)

    ReplyDelete